1. Spijt van je aankoop?
  2. Hoe kan ik producten terugsturen?
  3. Kosten retourzending
  4. Aansprakelijkheid retourzending
  5. Afkoelingsperiode
  6. Maatwerk
  7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen

1. Spijt van je aankoop?

Consumenten mogen retourneren binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  • Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
  • Je mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.
  • De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
  • Na de retourmelding dient het product binnen 2 weken door ons ontvangen te zijn.
  • Wij vergoeden alle betalingen van de consument, exclusief eventuele leveringskosten die door ons in rekening is gebracht voor het geretourneerde product. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen (in goede orde). Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De kosten voor de verzending van de consument naar ons adres in Maarssen komen voor rekening van de klant.
  • Loftdeur behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product gebruikt of beschadigd is. Retourrecht is niet van toepassing voor zakelijke klanten.

2. Hoe kan ik producten terugsturen?

Wanneer je een artikel wilt retourneren, vul dan dit fomulier in. Vervolgens kunt u het pakket naar ons terugsturen.

3. Kosten retourzending

De kosten voor het retoursturen van een product neemt de klant voor de rekening. De kosten van 4,99 euro die de klant reeds betaald heeft voor het transport bij de bestelling wordt volledig teruggestort, mits slechts een deel van de zending geretourneerd is.

4. Aansprakelijkheid retourzending

De klant is verantwoordelijk voor het deugdelijke verzending van het pakket. Loftdeur.nl zal pas overgaan tot terugbetaling zodra het product in goede orde is ontvangen.

5. Afkoelingsperiode

Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch af willen zien van jouw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens jou in ontvangst is genomen. Voor retourzending kan je onze retourprocedure hanteren.

6. Maatwerk.

Op maat gemaakte producten kunnen nier worden omgeruild/geretourneerd bij verkeerd inmeten door de consument.

7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat je vraag over ruilen en retourneren hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@loftdeur.nl dan zorgen wij voor een snel antwoord

Waarom Loftdeur.nl?
✓ De beste kwaliteit
✓ Ervaren medewerkers
✓ Snelle, veilige levering
✓ Veilig betalen
✓ Enorm netwerk van meubelbouwers
✓ Mogelijkheid tot afhalen
Back to top