1. Heb ik garantie op aangekochte producten?
  2. Wat houdt de garantie in?
  3. Wanneer kom ik niet in aanmerking voor garantie?
  4. Bij wie kan ik vragen stellen over de garantie?
  5. Wat moet ik doen als mijn product kapot is gearriveerd of als het kapot gaat?
  6. Heb je een klacht?
  7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

 

1. Heb ik garantie op aangekochte producten?

Loftdeur.nl wil alleen de beste kwaliteit producten verkopen. Dat garanderen wij je. Mocht er onverhoopt tóch iets mis zijn met jouw product, dan willen wij dit altijd zo snel mogelijk verhelpen. Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je vanzelfsprekend garantie. Als je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert of dat na enige tijd kapot gaat voorzien wij je graag zo snel mogelijk van de meest passende oplossing. De garantie op producten van Loftdeur.nl is 24 maanden bij aantoonbare montage door een professional en binnenshuis gebruik.

 

2. Wat houdt de garantie in?

De garantie geldt voor producten die beschadigd bij je aankomen en voor producten die na enige tijd defecten vertonen – mits bij normaal gebruik. Op alle producten geldt een garantieperiode van 24 maanden op fouten en gebreken. De aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit waar je je als consument op kan beroepen. Indien je aanspraak maakt op de garantie zal Loftdeur.nl je tegemoet komen, door vervanging, ruilen voor een ander product, reparatie of terugbetaling (soms na voorafgaande controle van het product).

 

3. Wanneer kom ik niet in aanmerking voor garantie?

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie:

  • bij beschadiging door opzet
  • door nalatigheid
  • bij onoordeelkundig gebruik
  • nalatig onderhoud
  • bij normale slijtage
  • bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing (indien van toepassing)

4. Bij wie kan ik vragen stellen over de garantie?

Indien je vragen hebt over de garantie, kun je je wenden tot de klantenservice van loftdeur.nl.

 

5. Wat moet ik doen als mijn product kapot is gearriveerd of als het kapot gaat?

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk na ontvangst, het liefst binnen 14 kalenderdagen, contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail info@loftdeur.nl.

 

6. Heb je een klacht?

Neem in geval van problemen contact op met de klantenservice van Loftdeur.nl. Dit kan per e-mail of reguliere post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je een formele klachtenprocedure starten door jouw klacht schriftelijk of per e-mail in te dienen bij Loftdeur.nl.

Stuur jouw klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, e-mailadres, klantnummer of bestelnummer naar:

Loftdeur

Galgeveld 2

3705MB Zeist

of stuur een e-mail naar info@loftdeur.nl

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (www.loftdeur.nl) bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat jouw vraag over garantie en klachten hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@loftdeur.nl dan zorgen wij voor een snel antwoord.

Back to top