Betaalmogelijkheden

  1. Op welke manieren kan ik betalen bij Loftdeur.nl?
  2. Vragen over betalen via internet?
  3. Hoe weet ik dat een betaling goed gegaan is?
  4. Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?
  5. Wat staat er op mijn rekeningafschrift?
  6. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

1. Op welke manieren kan ik betalen bij Loftdeur.nl?

Je kan bij Loftdeur veilig online betalen met de meest gebruikte betalingsmethoden:

Vooraf betalen

  • iDEAL : Je betaald veilig online met jouw eigen bank net zoals bij internetbankieren;
  • Bankoverschrijving (IBAN) : Je kan er ook voor kiezen om het bedrag over te maken. Na ontvangst van het bedrag versturen wij de bestelling zo snel mogelijk naar je op;
  • Bancontact / Mister Cash (België) : Je betaald veilig online met jouw eigen bank.

Achteraf betalen

  • Je kan ook achteraf betalen door gebruik te maken van de optie ‘Achteraf betalen’. Na het invullen van je gegevens vind er een direct een controle plaats van je gegevens om vervolgens bij akkoord de bestelling direct uit te leveren. Je ontvangt dan via de mail de factuur met de de betaalinstructies en termijn.

2. Vragen over betalen via internet?

Bij een internetbetaling komt veel kijken en zijn er meerdere partijen bij betrokken. Dus mocht je onverwacht problemen ondervinden, kijk dan eerst in onderstaande punten en probeer het eventueel nogmaals. Neem anders gerust even contact met ons op.

3. Hoe weet ik dat een betaling goed gegaan is?

  • Bank betalingen worden direct afgeschreven. Je kan ter controle altijd inloggen bij jouw eigen bank. Wordt er niets afgeboekt, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan.
  • Via ons systeem krijg je een email met de opdrachtbevestiging. Controleer deze altijd op juistheid. Het bedrag moet overeenkomen met het bedrag dat van jouw rekening is afgeschreven.

4. Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?

Nee, de betaling is geheel gratis.

5. Wat staat er op mijn rekeningafschrift?

Op jouw rekeningafschrift en tijdens het betaalproces zal je Snapshops als begunstigde van jouw betaling zien.

6. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat jouw vraag over betaalmogelijkheden hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@loftdeur.nl dan zorgen wij voor een snel antwoord.

 

No comments yet.

Geef een reactie

Back to top